Музична ода незламності: у Києві відбувся великий симфонічний концерт під орудою Кері-Лінн Вілсон | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Музична ода незламності: у Києві відбувся великий симфонічний концерт під орудою Кері-Лінн Вілсон
Півненко Богдана
Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України
Національний ансамбль солістів
Скорик Мирослав Михайлович
Музична ода незламності: у Києві відбувся великий симфонічний концерт під орудою Кері-Лінн Вілсон
28 червня, субота
Поширити у Facebook
Джерело: vechirniy.kyiv.ua

Захід став не лише мистецьким, а й символічним жестом сили та єдності української культури в умовах війни.

Нещодавно сцена Національної опери України імені Тараса Шевченка стала простором для виняткової мистецької події: вперше на одній сцені виступили два флагманські колективи української академічної музики — Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України та Національний ансамбль солістів «Київська камерата».

Концерт відбувся під орудою всесвітньо відомої канадської диригентки Кері-Лінн Вілсон — головної диригентки «Київської камерати» та засновниці Ukrainian Freedom Orchestra. З 2022 року вона невтомно представляє Україну на провідних сценах світу, перетворюючи музику на інструмент солідарності.

Програма вечора поєднала два симфонічні шедеври XX століття — Симфонію № 5 Густава Малера та Скрипковий концерт № 4 Мирослава Скорика. Обидва твори є музичними роздумами про випробування, внутрішню драму та перемогу світла над темрявою.

Симфонія Малера — один із найвідоміших його творів — прозвучала у повному авторському складі у виконанні майже 100 музикантів. Її проникливе Adagietto стало кульмінацією емоційного напруження вечора — гімном людяності, болю і просвітлення.

Скрипковий концерт Скорика — філософсько-драматичний твір з яскравим національним звучанням — виконала лауреатка Шевченківської премії, народна артистка України Богдана Півненко. Її творча співпраця з Маестро Скориком надає цій інтерпретації особливої глибини та довіри.

Цей вечір став не лише мистецьким звершенням сезону, а й символічним актом культурного спротиву. У складний для країни час музика засвідчила свою здатність об’єднувати, надихати й говорити мовою, яку розуміє світ.

«Я щораз глибше відкриваю для себе український музичний репертуар і відчуваю велику гордість за цю подорож відкриттів. Завтра на нас чекає грандіозний концерт — свідчення нашої сили, стійкості й здатності творити, попри обстріли», — поділилася Кері-Лінн Вілсон.

Разом з нею до Києва завітав і генеральний директор Метрополітен-опера Пітер Гелб. Подружжя має глибоке українське коріння: родина Гелба походить із Великих Ком’ят на Закарпатті, а Вілсон — із Чернівців. Їхня мистецька та громадська діяльність вже багато років невід’ємно пов’язані з Україною.

З початку повномасштабного вторгнення вони стали активними союзниками української культури, ініціювавши численні проєкти — від стажувань для українських митців до гастрольних турів Ukrainian Freedom Orchestra. Однією з найзначущіших ініціатив стала робота над оперою «Матері Херсона» — драматичною музичною рефлексією на тему депортації українських дітей.

Автором твору є український композитор Максим Коломієць, лібрето створив американський драматург Джордж Брант. Світова прем’єра запланована на наступний сезон у Метрополітен-опера, а у 2026 році постановка вийде на сцені Польської національної опери.





Автор: Тетяна АСАДЧЕВА
Колектив: Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України, Національний ансамбль солістів "Київська камерата"
Виконавець (артист): Богдана Півненко
Композитор:Мирослав Скорик
Концертна організація: Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка
Концертний зал: Глядачевий зал Національної Опери України
Джерело: vechirniy.kyiv.ua



Інші:

У вестибюлі станції харківського метрополітену "Ярослава Мудрого" 12 грудня у межах проєкту "Voice of Life" зазвучало піаніно «Україна», врятоване з Бахмута
«Шопеніана»
Музика, що дарує радість, тепло й світло
Чарівні мелодії мюзиклів
Симфонія української душі: світла музика Наталії Боєвої
«Штраус Ґала»
Враження про «Концерт при свічках»
МУЗИКА ЯК ШЛЯХ ДОДОМУ (майже музичний есей)
«Чарівний світ Андерсена»
Чарівно та яскраво
Легендарна «Травіата»
«Собор Паризької Богоматері» - балет
Найпопулярніші зимові хіти та різдвяні гімни
Код всеосяжної любові
Вічна балетна класика: на сцену Київської опери на Подолі повернулася «Жізель»
Європейська класика
Опера-казка «Три мішки хитрощів»
Шлюбний вексель» - нове звучання
Закарпатська обласна філармонія - ювіляри!
Перший музичний фестиваль пам'яті Олександра Володимировича Козаренка відбувся!
Оперна посмішка
Цьогоріч музика Лятошинського звучала на головних сценах Європи, США і Латинської Америки
Фантасмагорично-символічна «Мавка»
Балетні мандри до світу мрій
“Іду берегом моря, летять шахеди, працює ППО, а на зустріч – мій студент”
Концерт світла, сили та натхнення
Зворушлива подія
Музична розрада
Хор-свято, хор-радість, хор-театр…
Концерт «Duo Aeterna»
«Птах на горищі» в херсонському укритті
Мелодії миті
Український театр підкорює Європу
Запорожець за Дунаєм
Чарівна музика Йоганна Штрауса
Музики при свічках
Ансамбль Alter Ratio у європейському турне: сучасні голоси України звучали в Берліні та Гаазі
Ювілейний вернісаж у «Схід Опері»
Зіркова «Тоска»
Драконячі пісні» — балет-притча
      © 2008-2025 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
10.jpg