Концерт Монсеррат Кабальє у Києві відбувся під знаком форс-мажору | Music-Review Ukraine
Головна
Новина
Концерт Монсеррат Кабальє у Києві відбувся під знаком форс-мажору
Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України
Концерт Монсеррат Кабальє у Києві відбувся під знаком форс-мажору
У п'ятницю, 11 листопада у Києві відбувся сьомий концерт іспанської оперної співачки Монсеррат Кабальє
13 листопада 2011, неділя
Поширити у Facebook
Джерело: show.oboz.ua

Концерт Монсеррат Кабальє у Києві відбувся під знаком форсмажоруУ концерті брали участь Державний Академічний Симфонічний оркестр Україна і спеціальні гості - Володимир Гришко та Світлана Катерноза.

При всій моїй повазі до геніальної оперній співачці, такий провальної програми я просто не очікувала.


Багато людей перебували у шоковому стані після закінчення концерту.

Такого кричущого неповаги і такої поганої організації київська публіка не бачила вже давно.

Концерт, повинен був початися о 19.00, але, за усталеною вже традицією, він почався на півгодини пізніше. На сцену вийшов Державний Академічний Симфонічний оркестр України під орудою диригента Хосе Колладо. Цей диригент співпрацював з такими визнаними виконавцями сучасності, як Міша Майський, Борис Бєлкін, Хоакін Ачукарро, Дмитро Башкіров, Юхим Бронфман, Генріх Шифф.

Прозвучали дві композиції у виконанні оркестру. Потім на сцену провели (оперна діва погано пересувається) Монсеррат Кабальє. Вона виконала дві композиції спільно з українським симфонічним колективом. Далі несподівано для всіх у залі ввімкнули світло і оголосили антракт на 20 хвилин.


Це було неприємно, тому що публіка, можна сказати, тільки "розігрілася", відчула атмосферу і почала вникати в те, що відбувається на сцені. Шанувальники дійсно готові прощати великій Монсеррат багато, оскільки вік у неї і справді поважний (Монсеррат Кабальє 78 років).

Але тут виникає нюанс: я вважаю, що якщо артистка не може гідно себе презентувати, працювати на сцені, дарувати публіці емоції і задоволення, так як здоров'я і вік уже не дозволяють, навіщо виходити на сцену і їздити з гастрольним туром по світу? Дивитися на те, як оперній легенді важко вистояти навіть одну композицію, було просто боляче.

Далі більше, як кажуть. У той момент, коли на сцену мав вийти український тенор Володимир Гришко, його за лаштунками не виявилося. Вийшла заминка - Монсеррат Кабальє стояла на сцені, намагаючись якось відбутися жартами, при цьому вигукуючи "Тенор, тенор ...".


Зрештою, звідки не візьмись, на сцені з'явився Володимир Гришко. Поруч зі мною сиділа жінка, обурено помітила, що після такої ганьби Гришко мав повзти до діві на колінах. А він життєрадісно поцілував Монсеррат Кабальє руку, сказав, як він її любить і як радий бути з нею на сцені. Потім вони виконали арію. На цьому, можна сказати, все й закінчилося.

Але цього відразу ніхто не зрозумів. Володимир Гришко відвів під руку Монсеррат. На сцену вийшла Світлана Катерноза, чудово виконавши ще один твір. Потім і вона залишила сцену. Оркестр залишався на своїх місцях, але диригента не було. За лаштунками почали давати відмашку - вставайте, концерт закінчено. Але оркестранти вперто сиділи. А от люди в залі для глядачів нічого не могли зрозуміти!

У багатьох в руках квіти, які вони так і не встигли піднести співачці. Ніхто і уявити собі не міг, що концерт закінчиться так швидко. На сцену знову вийшла Катерноза і вклонилася глядачам. Світло згасло, а музиканти поступово почали вставати і йти зі сцени. Монсеррат Кабальє перед глядачами більше так і не з'явилася. Люди йшли з квітами додому.
Монсеррат Кабальє і Фредді Меркюрі
У підсумку, Монсеррат Кабальє провела на сцені всього хвилин 30-40. Люди, які придбали квитки вартістю від 250 до 1950 гривень, були розчаровані. Зал, між іншим, був повний. Це навіть концертом назвати складно, така собі пародія ... або тривалий саундчек.

Довідка
Репертуар Монсеррат Кабальє величезний - вона заспівала близько 90 арій.


Таких досягнень не має жодна друга співачка у ХХ столітті.

Найбільш відома і шанована Монсеррат за її бельканто: великі королеви трагедій Доніцетті знайшли в ній ідеальне втілення.

Монсеррат вміло поєднує музику з емоційною і драматичної енергією, що виходить далеко за межі колоратури.

Не дивно, що саме вона стала єдиною значущою наступницею Марії Каллас у ролі Норми - у опері, в якій вона домінувала на світових сценах 70-х років минулого століття.

За останні десять років, на етапі кар'єри, коли більшість сопрано поступово скорочують свій репертуар, зберігаючи лише декілька провідних ролей, Монсеррат приступила до освоєння незнайомого репертуару! Він включає в себе твори Глюка, Сальєрі, Массне, Керубіні Россіні, Доніцетті і Респіги.

Крім того, вона стала відома у вьому світі, завдяки співпраці з таким ведатним співаком Фредді Меркюрі (Freddie Mercury), з яким вона записала знаменитий альбом «Барселона».



Автор: Катерина Жессе
Фото: show.oboz.ua
Колектив: Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України
Концертна організація: Національний палац мистецтв "Україна"
Концертний зал: Концертний зал Національного палацу мистецтв "Україна"
Джерело: show.oboz.ua



Інші:

«NORMA»
Дві виставки в Українському Домі: «Земля Івана» і «100 кіз Лесі Патоки»
Привиди Бетховена
Фестиваль Jazz Bez: дати і учасники
Два Українські фільми номіновані на IDA Awards – премію Міжнародної асоціації документального кіно (США)
Хор “Гомін” та TEATR.org.ua зібрав близько 10 мільйонів гривень на ЗСУ у європейському турі
Українська "Дюймовонька" підкорила Грецію
Короткометражний ігровий фільм режисера Миколи Засєєва «Пасхальний день» відібраний до міжнародного конкурсу найбільшого в світі фестивалю короткого метру в Клермон-Феррані у Франції
6 грудня виповнюється 122 роки від дня народження Миколи Колесси
«Щедрик» як світовий символ Різдва: в Музеї історії міста Києва відкрили нову виставку
Старт всеукраїнської акції «Коляда для Захисника та Захисниці» 2025–2026
Феєричне завершення пʼятої едиції КОНКУРСУ МОЛОДИХ ВОКАЛІСТІВ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СЛІПАКА
Хор "Гомін" виконає стародавні партеси в Києво-Печерській лаврі
Виставковий проєкт «Хліб» в Українському Домі
Держмистецтв оголосило конкурс на здобуття премії імені М. В. Лисенка у 2026 році
Побачити себе та інших по-новому
Улюблені саундтреки оживають на сцені!
Зірковий дебют Юлії Алексєєвої в опері "Floria Tosca" Джакомо Пуччіні
Різдвяна ораторія та українські колядки
«Що мені розповідали ангели…»
Конкурс молодих вокалістів імені Василя Сліпака. Закриття
Фестиваль-премія "ГРА-2025"- названо переможців
Грудень у Харківській національній опері
У Львівській філармонії відкрили V Конкурс імені Василя Сліпака
Національна філармонія України та Сумська обласна філармонія підписали угоду про партнерство
«Усна історія для спадщини танцю»
Книжка про особливу будівлю у Львові
КОНЦЕРТ-ПРИСВЯТА: МУЗИКА ФЕРРЕР ФЕРРАНА ТА ПОЕЗІЯ ПАВЛА ВИШЕБАБИ
Тут живе Різдво: понад 30 подій у святковому сезоні Органного залу
Грудень натхнення в Музеї Соломії Крушельницької
Найказковіший місяць у Національній опері – грудень!
Одеський Національний академічний театр опери та балету
В Україні запустили boychukists.com — першу платформу про бойчукізм.
Вийшов документальний фільм «Кірт» про українського військового Кирила Беркаля
В Україні створили музичний проєкт, присвячений авторам «Розстріляного відродження»
«Мистецька Фортеця»
Сучасні композитори створили музику, присвячену українському індустріальному Сходу
Балет «Мавка» Вікторії Польової – нова прем’єра Львівської національної опери у постановці творців «Тіней забутих предків»
Stabat Mater - особливий твір Олександра Родіна
Виставковий проєкт «Хліб» в Українському Домі
      © 2008-2025 Music-review Ukraine




File Attachment Icon
110711_014.jpg